Doručenie Dovoz zdarma od 69,00 €
Návrat Návratnosť 2 roky zadarmo
Často kladené otázky Pomoc a kontakt
Menu
Moja motorka Motorka
Môj účet Pripojenie
Menu

Otázky a odpovede

Spätný a popredajný servis

Ako urobiť návrat?

Máte 60 dní od dátumu prijatia na to, aby ste nám tovar vrátili a vrátili vám peniaze.
Tovar musí byť nepoužitý, v pôvodnom obale a musí mať štítky.
Niektoré produkty nemožno vrátiť: na mieru vyrobené, personalizované, rýchlo sa kaziace alebo jedlé produkty.
Ak sa tieto produkty vrátia, pošleme ich znova. Ak budú opäť vrátené, vyhradzujeme si právo ponechať si ich bez náhrady.

Vrátenie položiek poškodené alebo nesprávne musia byť schválené naším zákazníckym servisom.
Ak je položka poškodená, nesprávna alebo nekompatibilná, po schválení vašej žiadosti vám budú vrátené náklady na spiatočnú dopravu.
Vyhradzujeme si právo neakceptovať vrátenie chybných položiek bez schválenej reklamácie.

Ak chcete novú položku, vráťte prijatú položku za vrátenie peňazí. Potom budete musieť zadať novú objednávku. Náklady na prepravu druhej zásielky, ako aj náklady na vrátenie sa nevracajú.

Ak chcete vrátiť tovar, je to veľmi jednoduché, prejdite do svojho zákazníckeho účtu, časť „Vrátenie tovaru a popredajný servis“.
Potom si budete musieť jednoducho vybrať príslušné číslo objednávky, ako aj položky, ktoré chcete vrátiť.

Keďže vrátenie je na vaše náklady, svoj výrobok môžete vrátiť prepravcom podľa vášho výberu na nasledujúcu adresu: Motoblouz , 72 Rue Elie Cartan 62220 Carvin France. Po príchode do našich priestorov spracujeme vašu refundáciu. Na colnom doklade budete musieť uviesť, že ide o vrátenie tovaru, inak vám bude clo a dane účtované pri prevzatí balíka v našej prevádzke.

Naše podmienky vrátenia
Vráťte sa

Moja položka má poruchu, ako otvorím požiadavku na popredajný servis?

Je váš produkt stále v záruke výrobcu a máte poruchu? Uisťujem vás, že Motoblouz sa o všetko postará!
Motoblouz vás podporuje vo vašom úsilí a spolupracuje s výrobcom. premier jednoducho otvorte žiadosť o podporu popredajného servisu priamo zo svojho zákazníckeho účtu, časť „Vrátenie tovaru a popredajný servis“. Po vyplnení žiadosti a pridaní fotografií označujúcich závadu, už stačí len potvrdiť vašu žiadosť. Náš popredajný servis vás bude kontaktovať do 72 pracovných hodín, aby vám dal pokyny, ako s vaším produktom zaobchádzať. Zvyčajná doba spracovania je 6 týždňov od prijatia vášho produktu v našej prevádzke. Opravu vždy uprednostňuje výrobca, ak to však nie je možné, vráti sa k vám motoporadca, ktorý vám poskytne alternatívne riešenie. Vráťte sa

Mám rozpracovaný návrat

Poslali ste návratku a chceli by ste o nej vedieť?
Po odoslaní vášho vráteného tovaru sa k nám dostane do 10 až 12 pracovných dní v závislosti od zvoleného spôsobu dopravy. Hneď ako dorazí do našich priestorov, bude Vám zaslaný email. Potom pristúpime k refundácii