Otázky a odpovede
Spätný a popredajný servis
Ako urobiť návrat?
Máte 60 dní od dátumu prijatia na to, aby ste nám tovar vrátili a vrátili vám peniaze.
Tovar musí byť nepoužitý, v pôvodnom obale a musí mať štítky.
Niektoré produkty nemožno vrátiť: na mieru vyrobené, personalizované, rýchlo sa kaziace alebo jedlé produkty.
Ak sa tieto produkty vrátia, pošleme ich znova. Ak budú opäť vrátené, vyhradzujeme si právo ponechať si ich bez náhrady.
Vrátenie položiek poškodené alebo nesprávne musia byť schválené naším zákazníckym servisom.
Ak je položka poškodená, nesprávna alebo nekompatibilná, po schválení vašej žiadosti vám budú vrátené náklady na spiatočnú dopravu.
Vyhradzujeme si právo neakceptovať vrátenie chybných položiek bez schválenej reklamácie.
Ak chcete novú položku, vráťte prijatú položku za vrátenie peňazí. Potom budete musieť zadať novú objednávku. Náklady na prepravu druhej zásielky, ako aj náklady na vrátenie sa nevracajú.
Ak chcete vrátiť tovar, je to veľmi jednoduché, prejdite do svojho zákazníckeho účtu, časť „Vrátenie tovaru a popredajný servis“.
Potom si budete musieť jednoducho vybrať príslušné číslo objednávky, ako aj položky, ktoré chcete vrátiť.
Keďže vrátenie je na vaše náklady, svoj výrobok môžete vrátiť prepravcom podľa vášho výberu na nasledujúcu adresu: Motoblouz , 72 Rue Elie Cartan 62220 Carvin France. Po príchode do našich priestorov spracujeme vašu refundáciu. Na colnom doklade budete musieť uviesť, že ide o vrátenie tovaru, inak vám bude clo a dane účtované pri prevzatí balíka v našej prevádzke.
Naše podmienky vrátenia
Vráťte sa
Moja položka má poruchu, ako otvorím požiadavku na popredajný servis?
Je váš produkt stále v záruke výrobcu a máte poruchu? Uisťujem vás, že Motoblouz sa o všetko postará!
Motoblouz vás podporuje vo vašom úsilí a spolupracuje s výrobcom. premier jednoducho otvorte žiadosť o podporu popredajného servisu priamo zo svojho zákazníckeho účtu, časť „Vrátenie tovaru a popredajný servis“. Po vyplnení žiadosti a pridaní fotografií označujúcich závadu, už stačí len potvrdiť vašu žiadosť. Náš popredajný servis vás bude kontaktovať do 72 pracovných hodín, aby vám dal pokyny, ako s vaším produktom zaobchádzať. Zvyčajná doba spracovania je 6 týždňov od prijatia vášho produktu v našej prevádzke. Opravu vždy uprednostňuje výrobca, ak to však nie je možné, vráti sa k vám motoporadca, ktorý vám poskytne alternatívne riešenie.
Vráťte sa
Mám rozpracovaný návrat
Poslali ste návratku a chceli by ste o nej vedieť?
Po odoslaní vášho vráteného tovaru sa k nám dostane do 10 až 12 pracovných dní v závislosti od zvoleného spôsobu dopravy. Hneď ako dorazí do našich priestorov, bude Vám zaslaný email. Potom pristúpime k refundácii
MOJE OBJEDNÁVKY
Ako sledovať aktuálnu objednávku?
Najprv sa prihláste do svojho účtu Motoblouz tu!
Ak ste už pripojení k svojmu profilu, môžete si pozrieť Históriu svojich objednávok potom na „Zobraziť podrobnosti“. Zároveň vám e-maily potvrdia rôzne fázy vašej objednávky (potvrdenie objednávky, faktúra, expedícia, doručenie).
Sledovanie vašej objednávky v reálnom čase, ako aj sledovanie balíkov sú k dispozícii v spodnej časti podrobností každej objednávky!
Ako podať žiadosť o vrátenie alebo žiadosť o popredajný servis?
Kliknutím budete mať možnosť vrátiť tovar alebo požiadať o popredajný servis tu.
Potom sa nechajte viesť formulárom na vrátenie tovaru.
Ako zrušiť aktuálnu objednávku?
Najprv sa prihláste na domovskú stránku kliknutím na Prihlásiť sa. Potom v časti „Vaše objednávky“ získate prístup k histórii objednávok.
Následne odporúčame objednávku zrušiť kliknutím na „Žiadosť o zrušenie objednávky“ a následne „Potvrdzujem zrušenie“.
Ak sa vám nezobrazí tlačidlo na zrušenie objednávky, už ju bohužiaľ nie je možné zrušiť. Potom budete musieť objednávku po prijatí vrátiť.
Ako nájsť svoju faktúru?
Premier sa identifikujte na domovskej stránke kliknutím na Prihlásiť sa. V sekcii „Vaše objednávky“ máte prístup k svojim História objednávok . Kliknutím na „Zobraziť podrobnosti“ príslušnej objednávky vám potom ponúkame možnosť stiahnuť si faktúru vo formáte .pdf.
Nemôžem nájsť produkt, ktorý hľadám, čo mám robiť?
Niektoré produkty nemusia byť uvedené na našej webovej stránke, ale určite vám ich vieme poskytnúť. Kontaktujte jedného z našich motocyklových poradcov. Ak je to možné, poskytnite nám čo najviac podrobností týkajúcich sa vášho vyhľadávania, napríklad: model vášho motocykla, rok výroby atď.
DORUČENIE
Naše spôsoby doručenia pre Holandsko
Dodávky do Holandska
Suma vrátane dane za prepravné náklady | ||||
Košík <50,00 € vrátane dane | Košík >50,00 € a <150,00 € vrátane dane | Košík >150,00 € vrátane dane | ||
Domáci štandard 120h | 5,99 € | Zadarmo | ||
Expresný domov 48 hodín | 9,99 € | Zadarmo | ||
Expresný domov 24 hodín | 20,00 € (maximálny objem balenia obmedzený na 70 litrov) |
Uvedené termíny sú v pracovných dňoch a sú uvedené ako odhad.
Naše spôsoby doručenia do iných krajín
Motoblouz spolupracuje s IMX, aby vám doručil vaše produkty kdekoľvek na svete v tých najlepších podmienkach. Prostredníctvom svojich partnerov a zmlúv s 245 lídrami v oblasti last mile vám IMX ponúka celý rad doručovacích služieb po celom svete.
V Motoblouz ponúkame 2 spôsoby doručenia pre medzinárodné trhy:
Štandardné doručenie domov
Dodacie podmienky pre štandardné doručenie domov:
Od nášho prepravcu dostanete e-mail, zvyčajne deň pred doručením, aby ste boli informovaní o predpokladanom termíne doručenia. Aby vám mohol doručiť váš balík, vodič si od vás môže vyžiadať PIN kód, ktorý dostanete SMS a/alebo e-mailom
Suma vrátane dane za prepravné náklady | ||
Dotknuté krajiny | Lehota | |
Prepravné náklady vo výške 9,99 € vrátane dane pre objednávky <199,00 € vrátane dane Bezplatná doprava pre objednávky > 199,00 € vrátane dane |
Nemecko Rakúsko Belgicko Taliansko Luxembursko Portugalsko |
Nemecko: 4 pracovné dni Rakúsko: 72h Belgicko: 48h Taliansko, Luxembursko, Portugalsko: 5 pracovných dní |
Prepravné náklady vo výške 19,99 € vrátane dane pre objednávky <199,00 € vrátane dane Prepravné náklady vo výške 9,99 € pre objednávky > 199,00 € vrátane dane |
Estónsko Fínsko Írsko Lotyšsko Litva Slovensko Slovinsko |
Estónsko, Fínsko, Lotyšsko, Litva, Slovensko a Slovinsko: 6 pracovných dní: Írsko: 4 pracovné dni |
Náklady na dopravu 19,99 € vrátane dane bez ohľadu na množstvo košíka | Cyprus Grécko Malta |
6 pracovných dní |
*Predpokladané dátumy dodania, ktoré nezohľadňujú oneskorenia, ktoré môžu byť spôsobené colnou službou.
Ak ste počas dodávky neprítomní :
Ak to veľkosť vášho balíka umožňuje, bude vložený do vašej poštovej schránky.
V opačnom prípade vám bude zanechané oznámenie o doručení s výzvou, aby ste si balík vyzdvihli na pošte alebo kontaktnom mieste vo vašom okolí.
Tieto ceny môžu podliehať špecifickým obchodným operáciám. Uvedené dodacie lehoty sú v pracovných dňoch a sú uvedené ako odhad.
Ak zadáte veľmi veľkú objednávku (približne paleta produktov), doručenie môže byť ušité na mieru a dodacia lehota sa môže predĺžiť. V takom prípade vás bude kontaktovať motoporadca.
Expresné doručenie domov
Dodacie podmienky pre expresné doručenie domov (k dispozícii iba pre Belgicko, Nemecko a Taliansko)
Suma vrátane dane za prepravné náklady | |
Ceny a predpokladané termíny dodania | |
Nemecko | Od 11,99 € pre dodanie 48 hodín Od 24,99 € do 34,99 € pre 24 hodinové doručenie (cena podľa hmotnosti balíka) |
Belgicko a Luxembursko | Od 9,99 € za 24-hodinové doručenie |
Taliansko | Od 11,99 € s doručením do 72 hodín |
Portugalsko | Od 24,99 € do 34,99 € pre a 24h doručenie (cena podľa hmotnosti balíka) |
*Predpokladané dátumy dodania, ktoré nezohľadňujú oneskorenia, ktoré môžu byť spôsobené colnou službou.
Od nášho prepravcu dostanete e-mail, zvyčajne deň pred doručením, aby ste boli informovaní o predpokladanom termíne doručenia. Aby vám mohol doručiť váš balík, vodič vás môže požiadať o zadanie PIN kódu, ktorý dostanete SMS a/alebo e-mailom.
Ak ste počas dodávky neprítomní :
Ak to veľkosť vášho balíka umožňuje, bude vložený do vašej poštovej schránky.
V opačnom prípade vám bude zanechaný oznam o doručení s výzvou na vyzdvihnutie balíka na pošte vo vašom okolí.
Doručenie domov do 48/72 pracovných hodín
Dodávky sa uskutočňujú od utorka do soboty.
Od nášho prepravcu dostanete e-mail, zvyčajne deň pred doručením, aby ste boli informovaní o predpokladanom termíne doručenia.
Aby vám mohol doručiť váš balík, vodič vás môže požiadať o zadanie PIN kódu, ktorý dostanete SMS a/alebo e-mailom.
Ak ste počas dodávky neprítomní :
Ak to veľkosť vášho balíka umožňuje, bude vložený do vašej poštovej schránky.
V opačnom prípade vám bude zanechaný oznam o doručení s výzvou na vyzdvihnutie balíka na pošte vo vašom okolí.
Medzinárodné dodávky a dane
Medzinárodné náklady na doručenie závisia od miesta určenia a budú vám oznámené pri zadávaní objednávky. Z prepravných dôvodov nemôžu byť produkty (kvapaliny, pneumatiky atď.) odoslané do niektorých krajín. V prípade potreby vám budú informácie poskytnuté vo fáze doručenia vašej objednávky.
Pri dodávkach v rámci Európskej únie sa na objednávku vzťahuje francúzska DPH a nebudete môcť získať DPH vo vašej krajine.
Pri objednávkach do destinácií mimo Európskej únie budú produkty fakturované bez daní a budete musieť zaplatiť náklady na dopravu vypočítané podľa krajiny určenia a hmotnosti balíka. Po prevzatí balíka budete musieť okrem toho zaplatiť clo, DPH a ďalšie miestne dane v závislosti od krajiny určenia.
Podmienky prepravy
Motoblouz sa zaväzuje v maximálnej možnej miere rešpektovať dátum odoslania, ktorý vám bol uvedený na produktovom liste, v košíku a v súhrne vašej objednávky, ako aj v e-maile s potvrdením objednávky.
Po výbere spôsobu doručenia, ktorý vám najviac vyhovuje, vám bude uvedený aj dátum doručenia/vyzdvihnutia.
Pri objednávke viacerých položiek je dodacia lehota, ktorú treba brať do úvahy, najdlhšia. Ak si napríklad objednáte odoslanie bundy do 48 hodín a prilbu do 7 dní, celá objednávka bude odoslaná do 7 dní.
Balíky sú odosielané od pondelka do piatku, okrem štátnych sviatkov.
PREPRAVNÍCI
Keď si vyberiete preferovaný spôsob dopravy, všimnete si, že v tejto fáze sa nezobrazuje názov prepravcu.
Aby sme zaistili najlepšiu kvalitu služieb, rozhodli sme sa spolupracovať s viacerými dopravcami pre každý typ doručenia.
Inými slovami, vy si vyberiete spôsob dopravy, ktorý vám najviac vyhovuje, a my rozhodneme o dopravcovi, ktorý pravdepodobne uspokojí túto požiadavku za najlepších podmienok (na základe ceny, kvality služieb, miesta dodania).
Dopravcu, ktorý bol použitý pri odoslaní objednávky, budete poznať. Potom vám bude zaslaný e-mail, v ktorom bude uvedené najmä meno zvoleného prepravcu, ako aj sledovacie číslo vášho balíka.
Môj balík je označený ako doručený, ale nemám ho, čo mám robiť?
Váš balík je označený ako doručený na sledovanie doručenia, ale nie je vo vašom vlastníctve.
- V prvom rade Vás pozývame na:
- - Skontrolujte dodaciu adresu zvolenú pri zadávaní objednávky
- - Skontrolujte, či balík nevyzdvihol niekto z vašich príbuzných alebo či ho nezanechal susedovi.
- - Ak nemôžete nájsť svoj balík, vyplňte tento dokument ručne: Balík bol vyhlásený za doručený, ale chýba a pošlite ho spolu s dokladom totožnosti na adresu contact@motoblouz.com.
Hneď ako bude balík na vašom sledovaní označený ako doručený, máte 30 dní na podanie reklamácie u prepravcu.
Čo mám robiť, ak v balíku chýba položka?
Dostali ste balík, ale chýba vám jeden alebo viacero produktov?
- Premier vás pozývame na:
- - Skontrolujte vnútro balíka
Aby sme ušetrili miesto, naši prípravcovia môžu zasunúť do balenia produktu ďalšiu položku. Príklad: pár rukavíc je možné zasunúť do krabice prilby. - - Skontrolujte svoju faktúru prijatú e-mailom, obsahuje položky prítomné pri odoslaní balíka.
Ak sa tam chýbajúce položky neobjavia, budú vám doručené v druhom balíku. - - Odfoťte, ak bol váš balík pri prevzatí poškodený (kartón je roztrhnutý, lepidlo uvoľnené alebo chýba, atď.)
Vezmite prosím na vedomie, že máte právo na rezerváciu balíka pri jeho prevzatí, aby ste sa mohli obrátiť na prepravcu. - Ak po týchto kontrolách váš produkt alebo produkty nenájdete, budete musieť tento dokument jednoducho vyplniť ručne: Chýba vyhlásenie o produkte a pošlite ho spolu s vaším preukazom totožnosti a fotografiami balíka na adresu contact@motoblouz.com.
MÔJ ÚČET
Ako si vytvorím svoj profil?
Ak to chcete urobiť, jednoducho kliknite na Prihlásiť sa z domovskej stránky webu prostredníctvom loga , potom sa nechajte viesť registračným formulárom.
Potom budete požiadaní o niekoľko informácií:
Vaša emailová adresa.
Vaša zdvorilosť.
Tvoje krstné meno.
Tvoje meno.
Vytvorenie hesla.
Váš dátum narodenia (vyplňte a na narodeniny budete mať prekvapenie).
Váš motocyklový svet.
Vaša hlavná adresa.
Samozrejme, všetky informácie je možné kedykoľvek zmeniť z vášho Profil.
Ako sa dostanem k svojmu profilu?
Na domovskej stránke lokality kliknite na tlačidlo Prihlásiť sa nachádza vpravo hore. Zadajte svoju e-mailovú adresu a heslo a potom kliknite na „Pokračovať“.
Zabudol si heslo ?
Ak ste stratili alebo zabudli svoje heslo, jednoducho kliknite na nasledujúci odkaz Zabudol si heslo a nechajte sa viesť pokynmi na obrazovke. Potom dostanete e-mail s odkazom, ktorý vám umožní jednoducho vytvoriť nové heslo.
Ako zmením informácie v profile?
Stačí zadať prihlasovacie údaje na stránke Prihlásiť sa.
Potom budete mať v sekcii „Váš profil“ prístup k nasledujúcim informáciám:
Vaše osobné údaje.
Vaše poukážky sú odpočítateľné vo fáze platby vašej ďalšej objednávky.
Váš adresár.
Ako využiť newsletter a výhodné ponuky?
Pri vytváraní profilu jednoducho začiarknite políčko. Chcel by som dostávať newsletter Motoblouz a využívať všetky výhodné ponuky! Toto predplatné môžete spravovať aj zo svojho osobné údaje.
Ak sa chcete odhlásiť a už nebudete dostávať náš newsletter, zrušte začiarknutie políčka a uložte zmeny.
Čo mám robiť, ak nedostávam e-maily z MOTOBLOUZ ?
Pozývame vás, aby ste vo svojej e-mailovej schránke skontrolovali nevyžiadanú poštu alebo nevyžiadanú poštu. Ak tam nemôžete nájsť naše e-maily, pozývame vás, aby ste sa obrátili na motocyklového poradcu.
Informácie o doručení a dátum dostupnosti
Zistite dostupnosť môjho produktu?
Dostupnosť každého produktu je uvedená na pravej strane jeho hárku tesne pod jeho cenou.
Ak je potrebný výber veľkosti, dostupnosť produktu zistíte po výbere veľkosti.
Zistite, či je môj produkt skladom.
Ak je požadovaný produkt skladom, zobrazí sa informácia "Skladom".
Moja veľkosť je sivá, nemôžem ju vybrať, čo to znamená?
To bohužiaľ znamená, že vaša veľkosť je vypredaná.
Keďže tento už nie je možné objednať u nášho dodávateľa, veľkosť sa už nedá vybrať a preto sa stáva sivou.
Moja veľkosť je vypredaná, ako zistím, či bude opäť skladom?
Ak vaša veľkosť nie je na sklade, je to preto, že náš dodávateľ je tiež vypredaný. Momentálne teda nedochádza k oneskoreniu dostupnosti.
Naša stránka je priamo prepojená so skladom našich dodávateľov, ak bude opäť na sklade u výrobcu, budete si ju môcť znova objednať na našej stránke.
Naše aktualizácie sú denne.
PLATBY
Platba kreditnou kartou?
Platba prebieha na našom zabezpečenom platobnom rozhraní pri zadávaní objednávok na Motoblouz , čo znamená, že žiadne bankové údaje nemôže zneužiť tretia strana.
Motoblouz potvrdzuje, že nedrží žiadne bankové informácie zadané počas procesu objednávky. Všetky bankové údaje sa v reálnom čase prenášajú nášmu partnerovi Sogenactif.
Vzhľadom na to, že pri príprave objednávky sa z vášho účtu zaúčtuje platba, spoločnosť Sogenactif nám poskytuje predbežnú autorizáciu debetu s platnosťou 6 dní.
Ak sa zásielka uskutoční po týchto 6 dňoch, môže byť váš účet znova požiadaný.
Bezpečnosť platieb: údaje o vašej kreditnej karte sú šifrované pomocou protokolu TLS (Transport Layer Security) a nikdy neprechádzajú cez sieť nezašifrované.
Platba prebieha priamo v banke. Motoblouz nemá za žiadnych okolností prístup k týmto kontaktným údajom a neuchováva ich na svojich serveroch.
PROMO KÓDY
Motoblouz pravidelne ponúka svojim zákazníkom zľavové kódy!
Využite výhody na Motoblouz , využite aktuálne výhodné ponuky vašich obľúbených značiek a ušetrite na nákupoch. Každý deň skontrolujte zoznam našich propagačných kódov.
Pozorne si prečítajte podmienky používania propagačných kódov, aby ste si vybrali zľavový kód, ktorý najlepšie vyhovuje vášmu prípadu. Propagačné kódy Motoblouz nie je možné navzájom kombinovať.
Ako využiť naše ponuky Motoblouz ?
- - Nakupujem na Motoblouz .
- - Vyberám svoje produkty.
- - Svoj propagačný kód zadávam pri overovaní košíka.
- - Potvrdím a cena sa automaticky aktualizuje.
- - Kliknem na „Zadať objednávku“ a nechám sa viesť.
- - V prípade čiastočného alebo úplného vrátenia Vašej objednávky bude propagačný kód automaticky prepočítaný podľa podmienok obchodnej prevádzky platných v čase zadania Vašej objednávky.
OTÁZKY K PRODUKTOM
Ako si vyberiem veľkosť svojho produktu?
Na všetkých produktových listoch máte tlačidlo „Sprievodca veľkosťou“, ktoré vám umožní nájsť vaše miery a tak vybrať správnu veľkosť.
Môžete si tiež prečítať recenzie zákazníkov, aby ste získali predstavu, a v prípade akýchkoľvek otázok kontaktujte náš zákaznícky servis.
Ako si vyberiem prilbu?
Na výber máte z niekoľkých kategórií prilieb: celotvárové, modulárne, prúdové, dobrodružné alebo cross .
Hmotnosť prilby je kritérium, ktoré sa často považuje za dôležité. Ak veľa parametrov môže zavážiť - doslova! - vplyv hmotnosti skutočne závisí od toho, ako budete prilbu používať.
Prítomnosť vnútorného opaľovacieho krému, kryt nosa a podbradník optimalizujú pohodlie. Naši motocykloví poradcovia sú tu, aby vám pomohli urobiť správnu voľbu.
Ako si mám vybrať rukavice?
Prvky ochrany a pohodlia pre motorkára existuje niekoľko modelov: letné, medzisezónne, zimné, pretekárske, cross . Vyberte si z ponuky viac ako 1500 párov rukavíc. Naši motocykloví poradcovia sú tu, aby vám pomohli urobiť správnu voľbu.
Ako si vyberiem diely na motorku?
Či už hľadáte batožinu, diely alebo príslušenstvo pre váš motocykel: ponúkame filtrovanie všetkých položiek podľa značky, roku a modelu. V ľavej hornej časti výsledkov sú k dispozícii filtre na spresnenie zobrazených produktov. (Výberom „špecifické“ obmedzíte počet ponúkaných výsledkov na produkty kompatibilné s vaším modelom motocykla.).
Týmto spôsobom si môžete byť istí, že nájdete produkty kompatibilné s vaším motocyklom.
Naši motocykloví poradcovia sú tu, aby vám pomohli urobiť správnu voľbu.