Podmienky predaja
1. Všeobecné ustanovenia týkajúce sa týchto všeobecných obchodných podmienok
Tieto všeobecné obchodné podmienky, ďalej len „CGV“, platia pre všetky objednávky uskutočnené na webovej stránke na adrese www. motoblouz, ďalej len „Stránka“, ktorú vydáva spoločnosť D3T DISTRIBUTION , ďalej len „ MOTOBLOUZ “, Zjednodušená akciová spoločnosť s imaním 9 195,00 € uro, registrovaná v RCS of Arras (Francúzsko) pod číslom 478 566 250, vr. kancelária na 72 rue Elie Cartan, remeselná zóna Gare d'Eau 62220 CARVIN, zastúpená pánom Jérômom Dalidetom.
Všeobecné obchodné podmienky sú sprístupnené užívateľom internetu, návštevníkom alebo zákazníkom na Stránke, kde sa s nimi dá priamo nahliadnuť a tiež im byť na jednoduchú žiadosť akýmkoľvek spôsobom oznámené.
Registráciou na Stránke Zákazník potvrdzuje, že si prečítal Všeobecné obchodné podmienky a akceptuje ich, čím sa zmluvne zaväzuje ich podmienkami. MOTOBLOUZ si vyhradzuje právo kedykoľvek upraviť alebo upraviť Všeobecné obchodné podmienky. V prípade úpravy sa na každú objednávku použijú Všeobecné obchodné podmienky platné v deň objednávky.
MOTOBLOUZ si vyhradzuje právo kedykoľvek a bez upozornenia upraviť obsah stránky alebo služby, ktoré sú na nej dostupné, a/alebo dočasne alebo natrvalo zastaviť prevádzku celej stránky alebo jej časti.
2. Naša ponuka
Všetky ponuky produktov, služieb a dodacie podmienky, za ceny uvedené v eurách, platia na územiach členských štátov, v ktorých MOTOBLOUZ predáva svoje produkty, v rámci dostupných zásob.
Použitá sadzba DPH sa líši v závislosti od krajiny, v ktorej je objednávka zadaná.
Pri objednávkach mimo Európskej únie budú produkty fakturované bez daní a budete musieť zaplatiť náklady na dopravu vypočítané podľa krajiny určenia a hmotnosti balíka. Po prijatí balíka budete musieť zaplatiť clo a miestnu DPH v závislosti od krajiny určenia. Výška nákladov na dopravu Vám bude uvedená pri výbere spôsobu doručenia.
V prípade akýchkoľvek otázok o nákladoch na dopravu pri objednávkach mimo Európskej únie kontaktujte priamo náš obchodný tím e-mailom kliknutím na toto odkaz. Popis so základnými charakteristikami produktu je uvedený na každej položke, ktorú predávame. Môžu sa však vyskytnúť určité minimálne odchýlky, a preto odporúčame kontaktovať nás zákaznícky servis ak máte pochybnosti.
Fotografie znázorňujúce produkty a ich popis nie sú zmluvným dokumentom.
Naše tímy robia to, čo je potrebné, aby poskytli verný obraz produktov ponúkaných na predaj prostredníctvom obrázkov alebo fotografií použitých na ich prezentáciu. Odchýlky sa však môžu objaviť najmä v dôsledku technických obmedzení, farebného podania alebo vybavenia zákazníka (internetový prehliadač, používaná obrazovka). Motoblouz preto odporúča, aby si zákazník pozrel popis produktov, ktoré sa objavujú na stránke, aby zistil ich podstatné vlastnosti.
S výnimkou prípadu záruky (pozri článok 10 nižšie) nemôže žiadna operácia medzi Motoblouz a jej zákazníkmi, ktorá nebola spochybnená do 14 dní od doručenia, viesť k reklamácii.
3. Vytvorenie zákazníckeho účtu
Pre uskutočnenie objednávky na Stránke si Zákazník musí najprv vytvoriť svoj osobný zákaznícky účet. Po vytvorení sa musí zákazník na prístup k nemu identifikovať pomocou svojho používateľského mena a osobného a dôverného hesla.
Každý Klient sa zaväzuje zachovávať prísnu mlčanlivosť o údajoch, najmä o používateľskom mene a hesle, ktoré mu umožňujú prístup do klientskej oblasti, pričom Klient berie na vedomie, že za prístup k službe prostredníctvom svojho používateľského mena a hesla nesie výhradnú zodpovednosť, pokiaľ sa nepreukáže podvod.
Každý Zákazník sa ďalej zaväzuje okamžite informovať MOTOBLOUZ v prípade straty, sprenevery alebo podvodného použitia svojho identifikátora a/alebo hesla.
Po vytvorení svojej osobnej zákazníckej oblasti Zákazník dostane e-mail s potvrdením vytvorenia svojej zákazníckej oblasti. Zákazník sa pri registrácii zaväzuje:
- pri zadávaní registračného formulára služby poskytovať skutočné, presné a aktuálne informácie a najmä nepoužívať falošné mená alebo adresy, mená alebo adresy bez oprávnenia
- uchovávajte registračné údaje aktuálne, aby ste zaistili, že sú vždy skutočné, presné a aktuálne
Klient sa ďalej zaväzuje, že nebude sprístupňovať ani rozširovať nezákonné alebo nežiaduce informácie (napr. informácie predstavujúce krádež identity) alebo dokonca škodlivé informácie (napr. vírusy). V opačnom prípade bude MOTOBLOUZ môcť podľa vlastného uváženia pozastaviť prístup Zákazníka na Stránku.
Zákazník berie na vedomie, že vlastnosti a obmedzenia internetu nezaručujú bezpečnosť, dostupnosť a integritu dátových prenosov cez internet.
Preto MOTOBLOUZ nezaručuje, že Stránka a jej služby budú fungovať bez prerušenia alebo poruchy. Najmä môže byť jeho prevádzka dočasne prerušená z dôvodu údržby, aktualizácií alebo technických vylepšení, prípadne zmeny obsahu a/alebo jeho prezentácie. MOTOBLOUZ nemôže niesť zodpovednosť za akékoľvek použitie stránky a jej služieb zákazníkmi v rozpore s týmito všeobecnými obchodnými podmienkami a za akúkoľvek priamu alebo nepriamu škodu, ktorú by toto používanie mohlo spôsobiť zákazníkovi alebo tretej strane.
MOTOBLOUZ nemôže byť zodpovedná najmä za nepravdivé vyhlásenia Zákazníka.
V prípade, že MOTOBLOUZ nesie zodpovednosť za takéto zavinenie zo strany jedného zo svojich Klientov, tento sa zaväzuje zaručiť MOTOBLOUZ proti akémukoľvek odsúdeniu vynesenému proti nemu, ako aj nahradiť mu všetky náklady., najmä zastupovanie pri uplatňovaní svojich práv pred Súdmi.
4. Objednávka
Objednávku je možné na stránke zaregistrovať iba vtedy, ak ste sa jasne identifikovali buď zadaním používateľského mena a hesla, ktoré sú pre vás výlučne osobné, alebo vytvorením účtu na webovej stránke www. motoblouz , ak ešte nie ste zaregistrovaný.
Každá objednávka predstavuje prijatie cien a popisu produktov dostupných na predaj. Zmluva vzniká potvrdením vašej objednávky. Hneď ako bude vaša objednávka potvrdená, bude odoslaná našim logistickým službám na spracovanie. Do hodiny dostanete premier automatický potvrdzovací e-mail.
Pripomíname, že potvrdenie objednávky znamená povinnosť zaplatiť uvedenú cenu.
Kedykoľvek však môžete získať informácie o svojej objednávke tak, že nás kontaktujete: na webovej stránke www. motoblouz v sekcii „kontakt“, potom „kontaktný formulár“ alebo poštou na adresu:
Motoblouz
72 rue Elie Cartan
ZA Vodárenskej stanice
62220 CARVIN
Francúzsko
5. Cena
Ceny sú uvedené v eurách (€) a zohľadňujú platnú DPH v danej krajine.
V prípade akcie sa MOTOBLOUZ zaväzuje uplatniť akciovú cenu na akúkoľvek objednávku uskutočnenú počas obdobia trvania akcie.
Cena je splatná v plnej výške po potvrdení objednávky. Zobrazené ceny zahŕňajú zľavy a rabaty, ktoré môže MOTOBLOUZ ponúkať.
Ak sa uplatňujú náklady na doručenie alebo dopravu (pozri článok 7 nižšie), budú pripočítané k cene objednávky a uvedené samostatne pred potvrdením zákazníkom. Celková suma dlžná Zákazníkom a jej podrobnosti sú uvedené na stránke potvrdenia každej objednávky.
6. Platba a zabezpečenie
6.1 bankovou kartou
Platba prebieha cez zabezpečené platobné rozhranie nášho partnera Glopal pri objednávke na motoblouz . Platba kreditnou kartou je úplne bezpečná. Motoblouz potvrdzuje, že nedrží žiadne bankové informácie zadané počas procesu objednávky. Všetky bankové údaje sa v reálnom čase prenášajú nášmu partnerovi Glopal. V prípade nákupov uskutočnených na webe bude váš účet odpočítaný v čase overenia vašej objednávky.
Bezpečnosť platieb: údaje o vašej kreditnej karte sú šifrované pomocou protokolu TLS (Transport Layer Security) a nikdy neprechádzajú cez sieť nezašifrované. Platba prebieha priamo v banke. Motoblouz nemá za žiadnych okolností prístup k týmto kontaktným údajom a neuchováva ich na svojich serveroch. To je dôvod, prečo vás o ne znova žiadame pri každej novej transakcii na našej stránke.
6.2 doložka o výhrade vlastníctva
Produkty zostávajú majetkom spoločnosti MOTOBLOUZ až do úplného vyzdvihnutia objednávky na Motoblouz . Dodaním však prechádzajú riziká dodaného tovaru na zákazníka.
6.3 nezaplatenie
MOTOBLOUZ si vyhradzuje právo odmietnuť uskutočniť dodávku alebo splniť objednávku od spotrebiteľa, ktorý úplne alebo čiastočne neuhradil predchádzajúcu objednávku alebo s ktorým sa vedie platobný spor.
6.4 kontrola proti podvodom
Zabezpečenie vašich objednávok na Motoblouz je hlavným problémom. To je dôvod, prečo sú objednávky pred odoslaním kontrolované.
V rámci tejto kontroly a za účelom boja proti podvodom a uzurpácii platobných prostriedkov na internete môže Motoblouz požiadať zákazníka o preukázanie totožnosti a adresy. V závislosti od dátumu prijatia sa môže dodacia lehota vašej objednávky predĺžiť.
V prípade, že kontrola týchto dokladov bude vyhovujúca, bude objednávka potvrdená. V opačnom prípade alebo v prípade neprevzatia si Motoblouz vyhradzuje právo objednávku zrušiť. Potom by bola zrušená a následne vrátená.
7. Dodacie podmienky a termíny
7.1 prepravné podmienky
MOTOBLOUZ sa zaväzuje v maximálnej možnej miere rešpektovať dátum odoslania, ktorý vám bol uvedený v súhrne vašej objednávky a v e-maile s potvrdením objednávky. Po výbere spôsobu doručenia, ktorý vám najviac vyhovuje, vám bude uvedený aj dátum doručenia.
Pri objednávke viacerých položiek je dodacia lehota, ktorú treba brať do úvahy, najdlhšia. Ak si napríklad objednáte odoslanie bundy do 48 hodín a prilbu do 7 dní, celá objednávka bude odoslaná do 7 dní.
Balíky sú odosielané od pondelka do piatku, okrem štátnych sviatkov.
7.2 spôsoby doručenia
Motoblouz spolupracuje s IMX, aby vám doručil vaše produkty kdekoľvek na svete v tých najlepších podmienkach. Prostredníctvom svojich partnerov a zmlúv s 245 lídrami v oblasti last mile vám IMX ponúka celý rad doručovacích služieb po celom svete.
V Motoblouz ponúkame 2 spôsoby doručenia pre medzinárodné trhy:
Štandardné doručenie domov
Dodacie podmienky pre štandardné doručenie domov:
Od nášho prepravcu dostanete e-mail, zvyčajne deň pred doručením, aby ste boli informovaní o predpokladanom termíne doručenia. Aby vám mohol doručiť váš balík, vodič si od vás môže vyžiadať PIN kód, ktorý dostanete SMS a/alebo e-mailom
Suma vrátane dane za prepravné náklady | ||
Dotknuté krajiny | Lehota | |
Prepravné náklady vo výške 9,99 € vrátane dane pre objednávky <199,00 € vrátane dane Bezplatná doprava pre objednávky > 199,00 € vrátane dane |
Nemecko Rakúsko Belgicko Taliansko Luxembursko Holandsko Portugalsko |
Nemecko: 4 pracovné dni Rakúsko: 72h Belgicko: 48h Taliansko, Luxembursko, Holandsko, Portugalsko: 5 pracovných dní |
Prepravné náklady vo výške 19,99 € vrátane dane pre objednávky <199,00 € vrátane dane Prepravné náklady vo výške 9,99 € pre objednávky > 199,00 € vrátane dane |
Estónsko Fínsko Írsko Lotyšsko Litva Slovensko Slovinsko |
Estónsko, Fínsko, Lotyšsko, Litva, Slovensko a Slovinsko: 6 pracovných dní: Írsko: 4 pracovné dni |
Náklady na dopravu 19,99 € vrátane dane bez ohľadu na množstvo košíka | Cyprus Grécko Malta |
6 pracovných dní |
*Predpokladané dátumy dodania, ktoré nezohľadňujú oneskorenia, ktoré môžu byť spôsobené colnou službou.
Ak ste počas dodávky neprítomní :
Ak to veľkosť vášho balíka umožňuje, bude vložený do vašej poštovej schránky.
V opačnom prípade vám bude zanechané oznámenie o doručení s výzvou, aby ste si balík vyzdvihli na pošte alebo kontaktnom mieste vo vašom okolí.
Tieto ceny môžu podliehať špecifickým obchodným operáciám. Uvedené dodacie lehoty sú v pracovných dňoch a sú uvedené ako odhad.
Ak zadáte veľmi veľkú objednávku (približne paleta produktov), doručenie môže byť ušité na mieru a dodacia lehota sa môže predĺžiť. V takom prípade vás bude kontaktovať motoporadca.
Expresné doručenie domov
Dodacie podmienky pre expresné doručenie domov (k dispozícii iba pre Belgicko, Nemecko a Taliansko)
Suma vrátane dane za prepravné náklady | |
Ceny a predpokladané termíny dodania | |
Nemecko | Od 11,99 € pre dodanie 48 hodín Od 24,99 € do 34,99 € pre 24 hodinové doručenie (cena podľa hmotnosti balíka) |
Holandsko | Od 11,99 € pre dodanie 48 hodín Od 24,99 € do 34,99 € pre 24 hodinové doručenie (cena podľa hmotnosti balíka) |
Belgicko a Luxembursko | Od 9,99 € za 24-hodinové doručenie |
Taliansko | Od 11,99 € s doručením do 72 hodín |
Portugalsko | Od 24,99 € do 34,99 € pre a 24h doručenie (cena podľa hmotnosti balíka) |
*Predpokladané dátumy dodania, ktoré nezohľadňujú oneskorenia, ktoré môžu byť spôsobené colnou službou.
Tieto ceny môžu podliehať špecifickým obchodným operáciám.
Uvedené dodacie lehoty sú v pracovných dňoch a sú uvedené ako odhad.
Ak je objednávka veľmi veľká (približne paleta produktov), môže byť doručená na mieru a dodacia lehota sa môže predĺžiť. V tomto prípade bude zákazníka kontaktovať motocyklový poradca.
Keď si zákazník vyberie preferovaný spôsob dopravy, názov prepravcu sa v tejto fáze neobjaví. Aby sme zabezpečili najlepšiu kvalitu služieb, Motoblouz spolupracuje s viacerými dopravcami pre každý typ doručenia.
Inými slovami, zákazník si vyberie spôsob dopravy, ktorý mu najviac vyhovuje, a Motoblouz rozhodne o dopravcovi, ktorý pravdepodobne vyhovie tejto požiadavke za najlepších podmienok (na základe ceny, kvality služieb, miesta dodania).
Zákazník bude oboznámený s prepravcom použitým pri odoslaní jeho objednávky. Následne im bude zaslaný e-mail, v ktorom bude uvedené najmä meno zvoleného prepravcu, ako aj sledovacie číslo ich balíka.
Z prepravných dôvodov nemôžu byť produkty (kvapaliny, pneumatiky atď.) odoslané do niektorých krajín.
V prípade neprítomnosti pri doručení :
- Ak to veľkosť balíka umožňuje, bude vhodený do poštovej schránky zákazníka.
- V opačnom prípade dopravca uvedie spôsob odstúpenia od zmluvy.
7.3 DANE UPLATŇOVANÉ NA OBJEDNÁVKY
Pri objednávkach do destinácií mimo Európskej únie budú produkty fakturované bez daní a zákazník bude musieť zaplatiť prepravné náklady vypočítané podľa krajiny určenia a hmotnosti balíka. Po prijatí balíka budete musieť okrem toho zaplatiť clo, DPH a ďalšie miestne dane v závislosti od krajiny určenia:
- všetky clá a dane sú vypočítané colnými službami na sumu objednávky vrátane dopravy
- ak si zákazník zvolí „expresného“ prepravcu, potom mu tento dodatočne zaúčtuje paušálny administratívny poplatok (vo všeobecnosti medzi 20 a 30,00 €), ktorý zodpovedá skutočnosti, že colným poverením vykoná výpočet a vyberanie cla a daní, čo zákazníkovi šetrí čas pri doručení.
7.4 DODATOČNÉ INFORMÁCIE
Žiadna kompenzácia nemôže byť dodaná, ak položka nemôže byť dodaná: buď v dôsledku nepredvídaného zastavenia výroby, alebo v dôsledku štrajkov, nehôd, prírodných katastrof, nemožnosti získať zásoby alebo iných príčin, ktoré sú mimo našej kontroly.
Doručenie objednávok nie je možné počas štátnych sviatkov.
Pre viac informácií nás neváhajte kontaktovať zákaznícky servis
8. Právo na odstúpenie od zmluvy
V súlade so smernicou 2011/83/EÚ z 25. októbra 2011 o právach spotrebiteľov transponovanej do vnútroštátnych právnych predpisov členských štátov máte lehotu 14 kalendárnych dní od prijatia vašich položiek na uplatnenie svojho práva na odstúpenie od zmluvy bez toho, aby ste museli odôvodniť svoje rozhodnutie alebo znášať akékoľvek iné náklady.
V prípade objednávky viacerých položiek dodávaných oddelene, lehota plynie od prevzatia poslednej položky.
Ak chcete uplatniť svoje právo na odstúpenie od zmluvy, musíte svoje rozhodnutie oznámiť spoločnosti D3T DISTRIBUTION buď prostredníctvom riadne vyplneného formulára na odstúpenie od zmluvy, ktorý je uvedený nižšie vo všeobecných podmienkach predaja, alebo akoukoľvek jednoznačnou korešpondenciou vyjadrujúcou vaše želanie odstúpiť od zmluvy:
- Buď na nasledujúcu poštovú adresu (dátum pečiatky ako dôkaz): spoločnosť D3T DISTRIBUTION , 72 rue Elie Cartan 62200 CARVIN;
- Buď e-mailom kliknutím na tomto odkaze
Ak potrebujete ďalšie informácie o tom, ako uplatniť svoje právo na odstúpenie od zmluvy, môžete nás kontaktovať prostredníctvom kontaktného formulára na webovej stránke www. motoblouz .
V prípade uplatnenia práva na odstúpenie od zmluvy vám vrátime zaplatené sumy vrátane nákladov na doručenie:
- najneskôr do 14 dní odo dňa, keď sme boli informovaní o vašom rozhodnutí odstúpiť od zmluvy, pričom tento dátum sa posúva až do prijatia vrátených položiek alebo dôkazov o ich odoslaní, pričom zvoleným dátumom je dátum premier z uvedených faktov ;
- použitím rovnakého platobného prostriedku, aký bol použitý v čase objednávky, pokiaľ sa zmluvné strany nedohodnú na inom spôsobe úhrady.
Informujeme Vás, že ak ste si zvolili drahší spôsob doručenia ako je štandardný spôsob doručenia, náklady na doručenie Vám budú vrátené do výšky nákladov na štandardné doručenie.
Položku(y) ste povinní vrátiť alebo vrátiť do 14 dní od oznámenia vášho rozhodnutia o odstúpení od zmluvy, pričom náklady na vrátenie sú vašou zodpovednosťou.
9. Podmienky vrátenia produktu (okrem zákonných alebo obchodných záruk)
9.1 KEDY VRÁTIŤ PRODUKT?
Máte 60 dní od dátumu prijatia na to, aby ste nám tovar vrátili a vrátili vám peniaze.
9.2 AKO VRÁTIŤ PRODUKT?
Tovar vráťte v krabici, v ktorej vám bol zaslaný, alebo v identickej krabici (vystuženej, rovnakej veľkosti), ak bola premier poškodená. Upozorňujeme, že obchodné balenie nie je vyrobené na prepravu tovaru. Aby sa zachovala pôvodná krabica položky, vrátenie musí byť uskutočnené zabalením do kartónovej škatule ako pri prvej expedícii.
9.3 PODMIENKY NA PRIJATIE VÁŠHO NÁVRATU?
Máte 60 dní od dátumu prijatia na to, aby ste nám tovar vrátili a vrátili vám peniaze.
Tovar musí byť nepoužitý, v pôvodnom obale a musí mať štítky. Niektoré produkty nemožno vrátiť: na mieru vyrobené, personalizované, rýchlo sa kaziace alebo jedlé produkty.
Ak sa tieto produkty vrátia, pošleme ich znova. Ak budú opäť vrátené, vyhradzujeme si právo ponechať si ich bez náhrady.
Vrátenie poškodených alebo nesprávnych položiek musí schváliť náš zákaznícky servis.
Ak je položka poškodená, nesprávna alebo nekompatibilná, po schválení vašej žiadosti vám budú vrátené náklady na spiatočnú dopravu.
Vyhradzujeme si právo neakceptovať vrátenie chybných položiek bez schválenej reklamácie.
Ak chcete novú položku, vráťte prijatú položku za vrátenie peňazí. Potom budete musieť zadať novú objednávku. Náklady na prepravu druhej zásielky, ako aj náklady na vrátenie sa nevracajú.
Upozornenie: Popredajný servis si vyhradzuje právo odmietnuť vrátenie, ak niektorá z podmienok nebude dodržaná, balík sa potom vráti priamo vám.
9.4 AKO PODAŤ ŽIADOSŤ O VRÁTENIE?
Nájdite v histórii objednávok tú, ktorá sa týka predmetnej položky (musí byť staršia ako 60 dní). Proces vám bude vysvetlený krok za krokom, ale nezabudnite si vytlačiť súhrn, ktorý priložíte k balíku.
Vrátenie položky (položiek) sa vykonáva vašimi vlastnými prostriedkami, pričom náklady znášate vy.
Vyzývame vás, aby ste v akomkoľvek dokumente od colných orgánov v prípade potreby uviedli, že ide o vrátenie výrobku (výrobkov), aby ste nemuseli znášať dodatočné dane.
10. Záruka na produkt
10.1 OBCHODNÁ ZÁRUKA
Na predávané výrobky sa vzťahuje obchodná záruka zameraná na zaručenie ich zhody a zabezpečenie vrátenia kúpnej ceny, výmeny alebo opravy tovaru. Nevzťahuje sa na chyby spôsobené abnormálnym alebo chybným používaním alebo spôsobené príčinami, ktoré nesúvisia s vnútornými vlastnosťami produktov alebo na chyby uvedené na produktovom liste v kontexte produktov „druhej voľby/repasovaných“.
Informácie o prípadných obchodných zárukách týkajúcich sa produktov a služieb ponúkaných na predaj (najmä obsah záruky, podmienky jej realizácie, jej cena, doba trvania, jej územný rozsah, ako aj meno a adresa ručiteľa v závislosti od príslušné produkty, služby a značky) sú v prípade potreby upozorňované na zákazníka na hárku každého produktu a služby v oblasti online predaja.
10.2 ZÁKONNÁ ZÁRUKA
Nezávisle od vyššie uvedenej obchodnej záruky sa na produkty vzťahuje právna záruka zhody definovaná v smernici EÚ 2019/771 z 20. mája 2019 o určitých aspektoch zmlúv o predaji tovaru, ktorá je transponovaná do národnej legislatívy členských štátov .
Ak konáte v rámci zákonnej záruky zhody, máte nárok na lehotu dvoch (2) rokov od dodania tovaru.
11. Ochrana osobných údajov
Kedykoľvek a pri uplatňovaní článkov 15 až 21 všeobecných nariadení o ochrane údajov máte právo na prístup, opravu, vymazanie, obmedzenie spracovania, prenosnosť a námietku.
Tieto práva si môžete uplatniť sami priamo tak, že nás kontaktujete na nasledujúcej adrese: dpo@motoblouz.com , alebo si tieto práva sami uplatníte, ak je to možné, na vyhradenej stránke vášho zákazníckeho účtu.
Pri objednávke vám ponúkame možnosť dostávať propagačné ponuky e-mailom. Ak si želáte dostávať takéto ponuky, jednoducho zaškrtnite políčko pri registrácii na stránke objednávky alebo v časti „môj účet - moje odbery/newsletter“.
Kedykoľvek máte možnosť bezplatne namietať proti komerčnému vyhľadávaniu spoločnosťou Motoblouz , kliknutím na odkaz „zrušiť odber“ v spodnej časti každého e-mailu, pripojením na stránku vo vašej zákazníckej oblasti, ak nás budete kontaktovať prostredníctvom e-mailom alebo zaslaním listu na adresu:
Motoblouz
72 rue Elie Cartan
ZA Vodárenskej stanice
62220 CARVIN
Francúzsko
12. Úplnosť
Tieto všeobecné obchodné podmienky tvoria zmluvu upravujúcu vzťahy medzi Zákazníkom a MOTOBLOUZ .
Predstavujú všetky práva a povinnosti upravujúce tieto vzťahy.
Ak bude jedno alebo viac ustanovení týchto všeobecných podmienok predaja vyhlásené za neplatné pri aplikácii zákona, nariadenia alebo po právoplatnom rozhodnutí súdu, ostatné ustanovenia si zachovajú svoju plnú platnosť a rozsah.
Okrem toho skutočnosť, že jedna zo strán nevyužije porušenie niektorého z ustanovení týchto všeobecných podmienok predaja druhou stranou, nemožno interpretovať ako zrieknutie sa jej neskoršieho využitia.
13. Riešenie sporov
Na tieto všeobecné podmienky predaja sa vzťahuje vnútroštátne právo členského štátu definované v súlade s ustanoveniami nariadenia ES č. 593/2008 zo dňa 17. júna 2008 o rozhodnom práve pre zmluvné záväzky, najmä článku 6.
Akúkoľvek sťažnosť súvisiacu s plnením alebo výkladom zmluvy je potrebné najskôr podať písomne na zákaznícky servis spoločnosti D3T DISTRIBUTION buď e-mailom kliknutím na na tomto odkaze, alebo prostredníctvom kontaktného formulára dostupného na webovej stránke www. motoblouz.
Okrem toho a v súlade s článkom 14 nariadenia (EÚ) č. 524/2013 z 21. mája 2013 týkajúceho sa online riešenia spotrebiteľských sporov vás MOTOBLOUZ informuje, že Európska komisia vytvorila platformu určenú na zhromažďovanie sťažností spotrebiteľov po online nákup, aby ich následne postúpili príslušným vnútroštátnym mediátorom.
Táto platforma je dostupná na tejto adrese:
Akýkoľvek spor alebo súdny spor vyplývajúci z vykonania alebo výkladu týchto všeobecných podmienok predaja, ktorý nebol medzi stranami vyriešený zmierom, bude podliehať jurisdikcii súdu zriadeného v súlade s pravidlami občianskeho súdneho konania definovanými v nariadení EÚ č. 2015/20212 z 12. decembra 2012, najmä pokiaľ ide o súdnu právomoc, najmä článok 7.
14. Autorské Práva
Akákoľvek reprodukcia, aj čiastočná, prvkov stránok Motoblouz alebo Access-moto.com vyžaduje predchádzajúci písomný súhlas od SAS D3T Distribution .
Motoblouz a Access-Moto.com sú vlastníctvom SAS D3T Distribution
15. Duševné vlastníctvo
Všetok obsah prítomný alebo sprístupnený na webovej stránke www. motoblouz, ako sú texty, fotografie, značky, logá, ilustrácie, databázy sú chránené právami duševného vlastníctva.
Akákoľvek úplná alebo čiastočná reprodukcia alebo zobrazenie stránky www. motoblouz a jeho obsah je prísne zakázaný.
16. Formulár na odstúpenie od zmluvy
FORMULÁR NA ODSTÚPENIE OD ZMLUVY
Ďakujeme vám za vyplnenie a zaslanie tohto formulára, ak si želáte uplatniť svoje právo na odstúpenie od zmluvy v súvislosti s objednávkou zadanou na webovej stránke. www. motoblouz :
Príjemca:
- spoločnosť D3T DISTRIBUTION
- Zjednodušená akciová spoločnosť s kapitálom 9 195,00 € uro
- Registrovaný v Arras RCS pod číslom 478 566 250
- Adresa: 72 rue Elie Cartan 62220 CARVIN
- Telefón: 0321433304
- E-mail: contact.eu@motoblouz.com
Týmto Vám oznamujem, že odstupujem od zmluvy týkajúcej sa predaja nižšie uvedeného tovaru:
- objednané dňa:
- Prijaté dňa:
- Číslo objednávky :
- Meno klienta :
- adresa zákazníka:
Urob to :
A :
Podpis zákazníka (iba ak je tento formulár oznámený v papierovej forme)